sreda, april 11, 2007

Dan: 007 - Skorj uspelo priti v mesto

Za danes sem se odločil, da poizkusim sam priti v center Taurange. Zdaj že čisto domač z potjo do predmestja, sem se odpravil v iskanju avtobusne postaje.

Mimogrede sem se ustavil še v lokalni pekarni, kjer sem si za poizkusit privoščil sirov in zelenjavni Muffin:



Po kratkem iskanju avtobusne postaje, brez da bi dočakal avtobus, sem se udločil za obhod Bethlehema, ki je prinesel kar nekaj zanimivh razgledov, ampak ne avtobusa:



Še en sladoled in uro čakanja kasneje, še vedno brez uspeha. In ker mi je že rahlo postajalo toplo na soncu, sem še hitro zavil skozi eno trgovino, po nekaj sadja (ja, samo tokrat sem si nabavil samo jabolka).

Po prihodu domov, me je malo zmanjkalo, me je sonce malo izmučilo!

Popoldne pa sem ujel Reneja, za hitro vožnjo v mesto (do katerega mi ni uspelo prit sam), po Vodafone kartico za mobitel ^.^




Za večerjo, pa sem se ustavil še v Subway sendvičeriji (spet, sendvič zginil hitreje, kot pa ga je bilo možno slikati). To je spet ena izmed verig, ki delajo sveže sendviče, tako pred tabo, z vsemmogočim si zaželiš notri in z kakršnim koli kruhom si želiš. Njam! Še posebej zanimivo (in hecno) pa je bilo (naročil sem si tzna sendvič), je bilo to, da že imajo pripravljen kup tune, katero potem samo zajemajo z zajemalko za sladoled in jo v kepcah devajo v sendvič ^.^

Mjav

2 komentarja:

Unknown pravi ...

Woot, pa sem se ujel z blogi!

Od zdaj naprej se lahko pričakujejo, dnevni, malo krajši opisi vsega kar se dogaja.

Nyu, miss you all!

Unknown pravi ...

Upam, da boš ostal na Vodafone :D Pošl mi številko, te pokličem hehehehe :D Al pa raj kr prek gtalka :D