sobota, april 14, 2007

Dan: 010 - Mimogrede

Danes samo nahitro omenim, da so me uspeli zvleči ven na tipičen novozelandski vikend večer ^.^˘



P.S. Očitno zgledam 17 (enkrat tudi direktno rečeno), ker sem mogel v vseh klubih pokazat osebni dokument ^.^˘

P.P.S.
Tule so klubi in podobne stvari zelo zelo cool! Nič zakajeno, nič nalito, čene te lepo "pospremijo" ven, tako da ostane samo še full zabaven folk. Tak da se lahko tudi mi "abstinenti" čisto vredu zabavamo!

3 komentarji:

Unknown pravi ...

Ne da zgledaš 17 :) Zgledaš, kot bi bil nakokiran :D Očitno ti dobro dene njihovo podnebje. Me mika, da pridem še jst :D

preditcon pravi ...

Sem se končno spravil prebrat kakšne zadeve pišeš tule... Šele par dni si gor, pa si že pozabil kako se piše slovensko -_-
Drugače pa svaka ti čast, da imaš dovolj časa za takšne eseje. Jaz bi pomoje potreboval kakšni dve uri za tiste tadaljše.
Za osebno te sigurno povsod vprašajo, ker se nadaleč vidi, da si abstinent. Hja..sam si si kriv za to. ;P
Norc en. Kdaj si boš našel job in nehal zapravljat? Pomoje ti bo tole kar maš hitro pošlo, če boš takole nadaljeval.

BTW: tamal mi je rekel, da bo za foro dal link od tvojga bloga Mesarički. I wish you a quick and painless death o/

Unknown pravi ...

Ne ne, po njihovih merilih res zgledam 17! V bistvu tu ves fok zgleda malo starejše. Mislim, da ima to nekaj veze z pomanjkanjem ozona v teh krajih ^.^˘

Tako da ja, podnebje pomaga!

Hm, hitrost ali kvaliteta? Pa saj ste dost pametni, da skapirate kaj mislim povedat.

Oh, kdaj bo folk že nehal delat diskriminacijo naši manjšini?

Drugače pa, tule so klubi in podobne stvari zelo zelo cool! Nič zakajeno, nič nalito, čene te lepo "pospremijo" ven, tako da ostane samo še full zabaven folk. Tak da se lahko tudi mi "abstinenti" čisto vredu zabavamo!

--

Če že misli Grega mi kaj reklame delat, te ga prosi, naj še lepo pozdravi vse zraven. Jaz sem se že tak veselil, da mi nebo treba več se z srednješolskimi stvarmi ubadat.