sreda, april 18, 2007

Dan: 014 - Jesensko čiščenje

Pa imam elektriko in luč! Ampak sem potem kmalu dobil željo da je še nebi tako hitro, kajti zdaj se je šele videlo, glede na to, da apartma nekaj časa ni bil vseljen, da ga je treba malenkost "Zglancati". Ne da bi mu drugače kaj manjkalo seveda!

Obisk v trgovino po čistila in toast, pa se je začelo.

Čiščenja ravno ne bom opisoval, z veseljem pa pokažem tihožitje ki sem ga imal za kosilo po temeljiti obdelavi kuhinje:



Njam, toast in čaj ^.^ *it has been too long*

Po kosilu pa seveda še drugi polčas čiščenja.

Ampak se je splačalo, ker sem bil zvečer povabljen v "Hoot Pools", kjer imajo ogrevano morsko vodo v bazenih. Nyu, kak je bilo super plavat!

Za večerjo pa v "Turkish delight", na kebab, velik kot moja podlaktnica in neverjetno dober.

Po čiščenju in plavanju, pa super ultra spanje ^.^

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Živjo, Jernej! Glas iz "zgodovine". Kot te je že Tuljak prestrašil(Mesarička, pa "painfull death"), mi je Tuljak junior res zaupal, da si na odkrivanju sveta, pa sem te googlala in si prebrala tvoje dogodivščine. Si korajžen, ni kaj. Uživaj, koliko lahko. Te še berem in zavidam (tako kot vsi, ki te spremljajo - tudi ti, preditcon)

Unknown pravi ...

Še en pozdrav "zgodovini" ^.^

Če sem že odkrit, želim veselo spremljanje in seveda hvala za vse pozdravčke in želje.

In pa, sem seveda za to da se Tuljaku juniorju "zaupa" en test iz podatkovnih baz!