sreda, april 25, 2007

Dan: 021 - Novo Zelandski prazniki

Danes je bil državni praznik, in sicer "ANZAC DAY", ki se praznuje v spomin prve večje vojaške akcije v kateri so sodelovali Avstralci in Novo Zelandci med Prvo Svetovno Vojno.

Ampak zgodovino si lahko vsakdo prebere, tako da bom tule raje opisal doživljanje praznikov!

Začelo se je že dokaj zgodaj, da bi se ujele še odprte trovine, ker pač želel sem si še eno igrico za DS konzolo, da bi razširil uporabnost le te na kaj več poleg tega da mi pravi da imam trenutno starost že samo 62 let!

Saj tako je standardno pri praznikih pri nas doma ne? Trgovine odprte samo dopoldne kratek čas, potem ljudje žurajo do poznih ur, naslednji dan pa vsi jamrajo da se morajo vstat? S takšno socializacijo sem jaz prišel sem.

Tu pa, sem ugotovil po tem ko sem prišel že dopoldne v mesto, da ni tako! Vse je namreč bilo zaprto! Vendar ne "že" ampak "še!

Ugotovljenu, tu razniki delujejo takole: večer prej gre ves folk ven in se ga nažurira do konca, nato na dan praznika vsi lepo spijo, zato so tudi trgovine zaprte do šele popoldne, kjer potem dela vse z polovičnim časom do normalnega zapiranja (ampak še vedno dobijo vsi celodnevno plačo, ker imajo v zakonu, da kdorkoli dela na državni ali kakršnikoli praznik dobi dvojno plačilo) in imajo vsi normalni delovni teden naprej.

Lekcija naučena, jaz pa potrgovinah, poizkus dve ^.^˘

In kaj naredi Jernej ko je lačen in je v mestu v nakupovalnem centru v katerem še ni nikoli bil in komaj čaka da vidi kaj vse zanimivega imajo notri? Fast Food Sushi:



In za posladek nekaj zelo sumljivega sladoleda (pomaranča in čokolada):


Obisk elektronskega butika in preizkus kreditne kartice kasneje:



Cute nova igrica za DS! <3 In seveda kaj bi še brez zanimivih stvari za včerjo:



Liquorice z okusom pomaranče in čokolado! Kaj je Liquorice pa si poglejte na netu, ker jaz sem to jedel prvič. Ali pa se pri nam temu reče kako čisto drugače in sem to jedel prvič v takile obliki. Kakorkoli že, je sladko ^.^

Ni komentarjev: