torek, april 24, 2007

Dan: 020 - Novo Zelandska birokracija

Opremljen z vsem potrebnim in z naročenim trminom v centru za sezonska dela, sem imal čez pol ure in 170 dolarjev (90 €) kasneje že vse urejeno za vizo in dovoljenja.

Zdaj samo še treba počakat da se odpošlje in potrdi, kar pa je tu tisti zahtevni del! Pri nam zgubiš živce pri izpolnjevanju obrazcev in spraševanju na okoli že zelo naveličanega folka, tu pa te lahko samo ugonobi čakanje na že izpolnjene obrazce pri katerih ti takoj in točno pomaga zelo prijazen folk ^.^˘

10 minut kasneje in sem že imel odprt bančni račun ^.^ In ja, odprl sem si ga pri tej banki "The Nationa Bank of New Zealand"(podružnici, ne v isti stavbi) kjer sem menjal nazadnje denar. So me bili zelo veseli!

Vse kar je še ostalo, je bilo to, da se prijavim na plantaži Trevelyans, kjer bodo po vsej verjetnosti naslednji teden imeli mesto zame. Kratek sprehod iz mesta, ogled kje je to in pogodba kasneje, pa je vse urejeno takoj. In tokrat za spremembo me pokličejo oni ^.^

Če bi bilo pri nam vse tako, mi nebi bilo treba iti potovati okoli za to da si razbremenim živce ^.^˘

Ker je vse šlo tako hitro skozi (veliko prehitro, kot pa sem planiral) sem spet imel goro cajta za zapravit pred enim izmed redkih avtobusov domov.

Pa smo še malo raziskovali!

In smo našli gasilsko postajo:



Sprobali zelo zanimivo pijačo z "mehkim" okusom:


Našli nasad mandarin, čisto tako mimogrede:


Ogledali od blizu še en nasad kiwija:


Raziskal še lokalno pokopališče (brez skrbi, za slike je bilo predhodno uprašano počivajoče duše in za motenje opravičeno!):




Malo dremuckali na včeraj najdenem rugbi igrišču:


Si privoščili super ultra velik piškot za 2 dolarja (1 €):


In prišli dokaj pozno domov (na račun avtobusnih povezav) in od vsega svežega zraka preživetega danes bili tudi zelo zmatrani in šli skoraj naravnost spat!

In "vsi mi" opisani tule, so "bili" jaz, moja potovalna torba in zvesti mobitel z fotoaparatom ^.^

Ni komentarjev: