petek, april 13, 2007

Dan: 009 - Sem že omenil da sovražim telefone?

Danes sem bil rahlo znervirano slabe volje, zaradi elektrike in klicanja, ki mi ni uspelo. Sovražim telefoniranje!

Tako, da sem za malo boljšo voljo, šel na sprehod v predmestje na kosilo (sem bil že malo lačen po dveh urah kroženja po sobi z telefonom v roki).

Pa pojdimo raje na malo bolj zanimive stvari. Ena od stvari, ki sem jih opazil, je ta, da je tu zelo veliko mavric! Najverjetneje na račun bližine morja, ki pogojuje še eno zelo zanimivo stvar. Tu so namreč oblaki zelo zelo nizko! V bistvu, če bi splezal na kakšno zelo zelo visoko drevo, čisto na vrhu, bi se jih skoraj lahko dotaknil, ki dajejo zelo zanimiv blago roseči dež ^.^



In še ena slikica pokrajne med potjo (kdo opazi kaj izven tega časa?):


Za, kosilo sem spet obiskal lokalno pekarno, kjer sem tokrat sprobal zelo zanimivo Šunka in Jajci (Ham & Eggs) pito, prekrito z sirom in svežim paradižnikom. Tri dolarje (1,6 €) kasneje sem bil nažrt do konca.


Za še malo relaksacije, pa sem se nazajgrede ustavil na ob cesti pripravljenem postajališču in si privoščil (prej v trgovini iz firbca nabavljene) zelo zanimive rozinaste piškote, ki so polnjeni z zmletimi rozinami.



Popoldne pa sem bil presenečen z vožnjo v pravi nakupovalni center z 101 trgovinico kjer sem v eni (pravzaprav, verjeti ali ne, je bil to Kmart), našel kompletni BoxSet stare Battlestar Galactice za 35 dolarjev (18 €)


Katero smo zvečer veselo začeli gledati ^.^

4 komentarji:

Unknown pravi ...

Resnično zgleda, da te bojo telefoni spremljali kamorkol boš šou. Kaj vse ena travma iz otroštva lahko nardi človeku, ane :D

Anonimni pravi ...

a so pol tiste krave poleg one modre "stavbe" prave?

Unknown pravi ...

Krav in ovac tule kolikor želiš.

In to čisto tapravih ^.^

Še hitro eno zanimivo dejstvo: Glede na število živine tu, je onesnaženje, ki povzroča globalno segrevanje, ki ga tu naredijo avtomobili zanemerljivo malo proti količini plina ki ga izpusti govedo!

Anonimni pravi ...

Hvala za intiresnuyu iformatsiyu