četrtek, april 12, 2007

Dan: 008 - Uspelo priti v mesto

Danes em se zbudil na malenkost deževno jutro, ki pa ga je poboljšalo dejstvo, da sem dobil pošto glede elektrike.


Vendar, ni bilo točno to kar sem mislil da bo, (dobil sem namreč brošuro z pogoji uporabe, vendar ničesar za podpisat da se strinjam, ter za izpolnit informacije o mojem bančnem računu za debitno plačevanje, ki je ena od opcij, ampak brez računa za priklop). In tole me je malenkost spravilo v slabo voljo, tak da sem se obločil še enkrat iti sprehodit in poizkusit prit v center mesta.

In tokrat mi je celo uspelo ^.^ Celo našel vozni red lokalnih avtobusev.

Tri dolarje kasneje (1,6 €) kasneje smo se že peljali v center Taurange!

In tako sem zapravili popoldan sprehajajoč se po ulicah in ogledovanju trgovin. Uspel sem si celo napraviti kopijo ključa, tako da imam seda čisto čisto svojega ^.^

Za slikice nažalost tokrat nisem bil zelo razpoložen, tako, da tokrat samo slikica zelo zanimivega soka:



In tako naprej, do večera, dokler ni bil čas za zadnji avtobus do predmestja in še kratek sprehod ob večernem nebu domov:

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

prava lenoba si. jaz hočem videt čim več slik! aja, a se ti da enkrat spehodit še do kakega pokopališča?

P.S.:kje so moji japončki?

Unknown pravi ...

Uh, jam dobra ideja, bom vsekakor šel še na kakšen sprehod v tej smeri!

He he, Japončki so trenutno na pavzi. Tu juih je malo manj kot na letališčih ^.^˘

Unknown pravi ...

Ok ... čudni fetiši :D