sobota, april 28, 2007

Dan: 024 - Vreme

In sem končno dočakal svoj prvi dež v Novi Zelandiji ^.^


Čisto tehnično gledano sem dočakal svoj prvi deževni dan, kajti kakšna mala 5 minutna plohica ponoči je tu čisto vsakdanja zadeva. In ja, to je pogled iz mojega okna!

Deževno vreme, smarkanje in klimatiziranje na bolj sveže temperature, neomejene količine čaja in čokolade, ... To vse pomeni za tehničnega zanesenjaka kot sem jaz, nekaj kvalitetnega časa z svojo novo igračko:




Končno pri meni ^.^ Ja, to je slika mize v mojem apartmaju. Ja, je razemetana, tudi to je res! Ampak z dobrim razlogom.

Novozelandski slog opremljanja je namreč minimalistično podoben Japonskemu, samo malo manj usklajen. Kar pomeni, standardna oprema kjerkoli je, postelja, vgrajena omara, miza in pult z umivalnikom v kuhinji. Tudi v kopalnici ni skoraj dobenih omaric ali česa podobnega! Tako da, je tale mizica edini prostor kjer imam prostor karkoli odložit ^.^˘

In še za vse, ki veste za kaj se gre ali pa vas slučajno zanima, ime nove igračke je "Loviatar"! Zdaj pa kilobajt ničel za vse bivše, premenile ali žtvovane za finance tegale izleta (Minerva, Lilith, Freya) T-T

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

od kod ti pa to ime? čigav bog/boginja je to?

Unknown pravi ...

Loviatar - Finska boginja bolečine in žalosti. Hčerka Tuoni-ja, boga podzemlja.

Najprej sem iskal nekakšno *fairy* ime, ker je prenosnik tako mali, samo glede na razmere z internetom in neizkoriščenega potenciala mi tale bolj pristaja ^.^˘