ponedeljek, april 23, 2007

Dan: 019 - Resno po opravkih

Novi teden in čas za nove priložnosti! Tako resno začel z pripravami na delo, ker kot pri vsakemu popotniku nekaj denarja ni nikoli preveč. Že prej sem se pozanimal in naredil načrt, da bom si tu našel kakšno sezonsko delo z kiwiji! Koliko ljudi doma lahko reče, da je že delalo z kiviji? Ravno za to! To in dejstvo, da z turistično vizo kaj drugega težko pride v poštev ^.^˘ Ampak, še pred vsem tem pa vize, dovoljenja in prosta mesta, se vsa za mene začela, že prej omenjeno, v Te Puke-ju:


Po rahlem čakanju (dobil številko 7, po kateri sem na vrsti, katero čakanje na to številko je bilo okoli uro ali slabo dve), prišel na vrsto in zvedel vse kaj rabim prinesti in kaj si morem urediti!

In tako mi je ostalo še zelo zelo zelo veliko časa do odhoda nazaj. Tu treba omenit, da javni prevoz je malenkost omejen glede na to na kar smo navajeni mi!

In sem se odpravil malo raziskovat po urbanem delu mesteca, ki je sestavljeno iz tipičnih novozelandskih hiš kot so naprimer takele:




Med katerimi se vsake toliko časa najde kakšen mini park za rekreacijo:


Na katerega imajo pogled mini drevesne hiše:


Z še vedno kar nekaj časa na razpolago in rahlo utrujenostjo od pešačenja gor in dol, sem našel ob mestu poleg vzgojiteljskega centra Giggles, v katere trenutno dela Rene, Jubilee Park z rugbi igriščem kjer sem prebiral dalje Štoparski Vodnik po Galaksiji (ne, nisem še prišel skozi ^.^˘):


Zvečer pa zopet malo relaksacije in špilanja z novo pridobljenim DS-om ^.^

Ni komentarjev: