torek, april 17, 2007

Dan: 013 - Civilizacija

Danes zjutraj mimogrede, med jutranjim obiskom interneta, dobim email da je elektrika priklopjena! Wii! Je pa tudi res, da sem jim že prejšnji teden pisal naj popravijo črkovanje moje priimka iz "KRENJEC" na "KRANJEC". *I hate phones!*

Po hitrem preverjanju in še nekaj minutnemu iskanju varovalk sem imel luč!

Zdaj, ko je bila tale stvar urejena, pa je bilo treba po opravkih! Že po znani poti do predmestja na avtobus, kjer sem se mimogrede še enkrat ustavil v pekarni ^.^˘ Če pa imajo toliko zanimivih stvari notri:



Tole je mini verzija one zanimive jajčne pite imenovana "Quichie", tokrat z vegeterjanskim okusom.

Po kratki vožnji z avtobusom se je pričelo iskanje pošte. Katero se je malce zavleklo, ker sem se uštev v eni majši uličici, tako da je malce potrajalo preden sem našel 11 Avenijo. Ko pa smo bili enkrat tu, pa je sledil še 15 minutni sprehod po celotni ulici, ki pelje mimo šestih ali sedmih prodajalen avtomobilov.

Enkrat pri pošti in 200 dolarjev (106 €) kasneje, toliko je bil namreč moj polog za elektriko, pri kateri imajo zelo čuden način plačevanja, ki je bolj podoben predplačniškemu sistemu, nato pa se mesečno poravnava razlike, pri katerih, če se računi plačajo pravočasno, dobi 15% popusta! Očitno imajo tu rahle probleme z plačevanjem elektrike ^.^˘, sem imel še ravno toliko časa (tu se namreč večina stvari zapre ob 17:00) da še nekaj izbranim srečnežem odpošljem kartice:



Vsemu čemer pa je sledilo ceremonalno nakupovanje žarnic, kateremu pa so se hitro dodali še kaškni priboljški:



Za praznovanje tega dogodka, pa smo se iz firbsa ustavili še v KFC, kar pa je bilo grozno! Skoraj hujše od najhujših beznic pri nam. Kuhna za pultom takšna, da te je bilo strah, mize obupne, hrana premastna, postana in meni se je papir sprijel z piščanšjo tortilijo. In to mi je bilo potisjeno v roke z razlago "ja, to je zato ker je bil še pogrilan malo". Katastrofa! So pa imeli Pepsi, ki ga drugače tu ni nikjer za dobit. Ampak to dobenega ne gane ^.^˘

In zdaj sem lahko spal z lučko!

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

nuclear free? a o ni to resno mislijo?

Unknown pravi ...

Ja!

To oni resno mislijo.

Saj pravim, tu se moreš že prav potrudit da najdeš kakšen "Junk Food". Kar je prav hecno, ko čipsi in smokiji tu nimajo onega priokusa po konzervansih ^.^˘